شرکت Hewlett Packard امروز اعلام کرد که قراردادی 2 میلیارد دلاری را با آژانس امنیت ملی آمریکا به مدت 10 سال منعقد کرده است تا فناوری محاسبات سریع این شرکت را به عنوان یک سرویس به این آژانس ارائه دهد.

همکاری جدید شکل گرفته بین آژانس امنیت ملی و Hewlett Packard باعث می شود تا از هوش مصنوعی و نیازهای داده ای که جز فناوری های در حال رشد هستند، برای ایجاد نگرش ها، انجام پیش بینی ها و تحلیل ها با عملکرد بهینه استفاده شود. استفاده از سیستم محاسبات سریع که از طریق پلتفرم HPE GreenLake به آژانس امنیت ملی ارائه می شود، خدمات ابری کاملاً مدیریت شده و ایمن به این آژانس داده خواهد شد. این پلتفرم چابک، انعطاف پذیر و ایمن است که برای برآورده کردن نیازهای رو به رشد در حوزه مدیریت قابل استفاده خواهد بود. آژانس امنیت ملی قصد دارد تا از راه حل های پیشرو در صنعت محاسبات سریع برای مقابله با نیازهای مربوط به هوش مصنوعی استفاده کند.

Justin Hotard، معاون ارشد و مدیر کل دو بخش محاسبات سریع و راه حل های حیاتی در شرکت Hewlett Packard می گوید:

پیاده سازی قابلیت های هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل روی بیگ دیتاها به سیستم های محاسباتی با عملکرد بالا نیاز دارند. به همین دلیل مشتریان خواستار قابلیت های محاسبات سریع در پروژه های بیگ دیتا خود هستند. این سیستم ها باید ویژگی هایی چون مدیریت آسان، ساده و چابک نیز داشته باشند. با استفاده از پلتفرم HPE GreenLake، که راه حل های امن را به عنوان یک سرویس ارائه می دهد، آژانس امنیت ملی قادر خواهد بود تا راه حل های محاسبات سریع را در صنعت هوش مصنوعی بدست بیاورد و از آن را برای مقابله با طیف وسیعی از نیازهای داده ای پیچیده استفاده کند.

سرویس جدید شامل ترکیبی از سیستم های HPE Apollo و سرورهای HPE ProLiant است که حجم بالایی از داده ها را دریافت کرده، آن ها را پردازش می کند و از قابلیت های یادگیری عمیق و هوش مصنوعی نیز پشتیبانی خواهد کرد. به عنوان بخشی از سرویس HPE GreenLake، Hewlett Packard  راه حل های کاملی را در مرکز داده QTS میزبانی، ایجاد و مدیریت خواهد کرد. QTS یک مرکز میزبانی داده است که زیرساخت ایمن، سازگار و اتصال قوی را برای پشتیبانی از مقیاس های عملیاتی ارائه می دهد. این سرویس جدید نیز از سال 2022 شروع به کار خواهد کرد.

معرفی شرکت Hewlett Packard

Hewlett Packard Enterprise  یک شرکت جهانی رایانش لبه ای ابری است که به سازمان ها کمک می کند تا سرعت رسیدن به نتایج از طریق تحلیل داده هایشان را افزایش دهند. شرکت Hewlett Packard  بر اساس دهه ها آینده نگری و نوآوری و به منظور بهبود وضعیت زندگی و کار ساخته شده است. این شرکت راه حل های نوآورانه منحصر به فرد و هوشمندی را ارائه می کند و آن ها را به عنوان یک سرویس به شمتریان ارائه می دهد. این سرویس ها شامل انجام محاسبات، ارائه فضا ذخیره سازی، ارائه نرم افزارهای مختلف، استفاده از قابلیت های رایانش لبه ای هوشمند، انجام محاسبات با عملکرد بالا، ارائه راه حل های حیاتی و… می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *