راه اندازی اینترنت خانگی نسل پنجم (5G) Verizon به همراه تلویزیون رایگان Youtube یا تلویزیون 4k اپل خواهد آمد.

5G-Verizon

امروز، Verizon اعلام کرد هنگامی که اواخر سال خدمات پهنای باند تلکام 5G می رسد، گوگل و اپل اولین شریک های راه اندازی پخش ویدیوهای او خواهند بود. آن همچنین راه اندازی بازار چهارم و نهایی خود را در ایندیاناپولیس اعلام کرد، که به هوستون، ساکرامنتو و لس آنجلس  از قبل اعلام شده می پیوندد.

اعلامیه امروز شایعه قبلی در اواخر ماه گذشته را تایید می کند؛ مشتریانی که خدمات اینترنت خانگی نسل پنجم (5G) Verizonثبت نام می کنند می توانند دریافت اشتراک رایگان در تلویزیون Youtube یا دستگاه تلویزیون 4k اپل (اما نه هر دو) را انتخاب کنند علاوه بر این، آنها همچنین قادر به دسترسی  به محتوای NFL، NBA و اخبار شبکه رسانه ای خود Verizons، Oath ، گزارش های Bloomberg می باشند. 

اگر نمی دانید آیا بقایای محتوایی از برنامه defunct Go90 پیدا خواهید کرد یا نه، امید خود را ازدست ندهید. هنگامی که برنامه در ماه جولای خاتمه یافت، Verizon حقوق پخش محتوا را به شرکا از جمله معاون رسانه، شبکه های Complex، و تلویزیون Awesomeness باز گردانید.

Verizon در انتظار هیچ تاخیری در اولین راه اندازی تلکام نسل پنجم (5G) در ایالات متحده نخواهد ماند. اوایل این ماه، از گوشی هوشمند Moto Z3 جدید با یک  Moto Mod 5G طراحی شده برای پشتیبانی شبکه به هنگام در دسترس بودن رونمایی کرد. سایر شبکه ها نیز در راه اندازی 5G برای مشتریان خود امروزه با شرکت Sprint رقابت می کنند، که اعلام می کند در اوایل سال آینده از دستگاه بی نام LG رونمایی می کند تا از شبکه پر سرعت جدید پشتیبانی نماید

منبع : تازه های فناوری 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *