Lightening Port
اما به نظر می رسد که آیفون های 2018 بدون تبدیل جک 3.5 میلی متری صدا درون جعبه به فروش می رسند! 
زندگی دانگل طور کاربران اپل با آیفون 7 و مک بوک جدید 12 اینچی آغاز و ادامه دارد. شاید نگاه اپل خیلی پیشرو باشد یا حداقل بخواهد اینطور به نظر برسد اما هر چه که هست به نظر می رسد امسال همان دانگل ارزان 9 دلاری هم درون جعبه قرار نمی گیرد. به جز بحث هزینه، بحث صرف وقت دوباره برای خرید این دانگل هم هست و اپل با این رفتار شما را بیش از پیش به سمت هندزفری های بی سیم گران قیمت ایرپاد خود هُل می دهد!

برخی شرکت های چینی مانند وان پلاس و شیائومی به کل بی خیال هندزفری درون جعبه شده اند اما در مقابل وقتی به قیمت آن ها نگاه می کنید، منطقی است.

اپل اما در بحث قیمت همیشه غیر منطقی بوده است. مثلا چه می شود اگر هندزفری های سیمی قدیمی لایتینینگ را با هندزفری های ایرپاد بی سیم جایگزین کنید کوپرتینویی هایی که حالا ارزش شرکت شما 1 تریلیون دلار است؟! شاید این تصویر از 9GAG پاسخ پرسش ما باشد:

بله، هیچ شرکتی بدون بالا بردن حاشیه سود خود نمی تواند پیشرو باشد. با حذف دانگل تبدیل پورت لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری صدا 9 دلاری، علاوه بر یک صرفه جویی کوچک برای اپل (در هر یک میلیون دستگاه آیفونی که به فروش می رسد 9 میلیون دلار) خیلی ها شاید به سمت استفاده از هندزفری بلوتوث های گران قیمت 159 دلاری ایرپاد بروند!

منبع : ترنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *