نرم افزار پیام رسان گوگل نسخه تحت وب خود را در اختیار کاربران قرار می دهد. شرکت گوگل مدتی پیش این خبر را تایید کرده بود، حال به نظر می رسد تمام کاربران این پیام رسان جذاب می توانند از طریق کامپیوترهای شخصی خود نیز از این نرم افزار استفاده کنند.

Google Messenger

شرکت گوگل امروز طی بیانیه ای اعلام کرد به دلیل درخواست های مکرر کاربران رابط کاربری پیام رسان خود را برای کامپیوتر های شخصی به عنوان یک نسخه تحت وب، در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این پیام رسان برای جذب بیشتر مخاطبان امکانات بسیار جالبی را نیز در کنار ویژگی اصلی خود که انتقال پیام های متنی است در دسترسی کاربران قرار خواهد داد.

برای استفاده از این نرم افزار پیام رسان باید نسخه موبایل آن را در گوشی هوشمند خود داشته باشید و به سایت  آن مراجعه کنید و سپس نیاز به اسکن QR کد است تا بتوان به تمام اطلاعات موجود در پیام رسان گوشی نیاز همگام سازی شود. این نسخه از پیام رسان گوگل به کاربر اجازه ارسال استیکر ،چسباندن تصاویر به پیام ها را می دهد.

همچنین نسخه تحت وب این پیام رسان با ظاهری زیبا امکانات تکمیلی بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد که برای امور اداری و کارهای روزمره بسیار مفید است . این نرم افزار اجازه پیش نمایش لینک ها، پاسخ به پیام های کاربران و همچنین ارسال تصاویر متحرک را برای آنها فراهم می کند. شرکت گوگل همچنین اعلام کرده است که با ارسال به روز رسانی های متعدد قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. پیش بینی می شود این نرم افزار که سرعت بسیار بالایی دارد به یکی از پیام رسان های محبوب در سال های اخیر تبدیل خواهد شد.

منبع : شهر خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *