هواوی یکی از کمپانی‌هایی است ک قول داده به حوزه تولید گوشی های منعطف وارد شود و مدیر اجرایی این کمپانی در رویداد ایفا 2018 اعلام نمود که سال آینده از یک گوشی منعطف رونمایی خواهند کرد.

huawei

همچنین ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هوآوی به روزنامه آلمانی Die Welt گفته که کمپانی متبوعش در حال کار بر روی یک گوشی منعطف است. وی در پاسخ به این سوال که آیا درخواست برای چنین گوشی‌ای به اندازه کافی وجود دارد، گفت:

گوشی های منعطف دیوایس هایی فوق العاده‌ای خواهند شد که می توانند جایگزین کامپیوترها شوند.

وی در ادامه به مصاحبه کننده این روزنامه گفت:

شما چرا از کامپیوترها استفاده می‌کنید؟ بخاطر این نیست که صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند بسیار کوچک هستند؟ ما این ضعیف را از بین خواهیم برد.

این کاملا حقیقت دارد که گوشی های هوشمند بسیار پیشرفت کرده‌اند و مردم هر روز بیشتر و بیشتر کارهای خود را با این دیوایس ها انجام می دهند، اما با این حال سخت است که باور کنیم که گوشی های هوشمند بتوانند به این زودی‌ها جای کامپیوترها را بگیرند.

به نظر می رسد کمپانی های تولید کننده دستگاه های هوشمند، رو به استفاده از صفحه نمایش های منعطف خواهند آورد تا نشان دهند که در محصولات خود نوآوری دارند، اما این موضوع را در نظر نمی گیرند که آیا چنین دیوایس هایی را می توان در تمام روز استفاده کرد؟

منبع : دیجیرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *