هواوی امروز از هدفون بی سیم جدید خود با نام آنر ایکس اسپورت (Honor xSport) رونمایی کرد که قابلیت های ویژه ای همچون قابلیت گرفتن ضربان قلب, نویزگیر بسیار قدرتمند و همچنین مقاومت در برابر نفوذ آب را دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این هدفون بپردازیم.

Honor Xsport

همین هفته پیش بود که شرکت آنر زیر مجموعه شرکت بزرگ هواوی دو گوشی میان رده خود با عنوان هواوی آنر پلی (Honor Play) و آنر 9 آی 2018 (Honor 9i 2018) را معرفی کرد و امروز هم هدفون های بی سیمی هواوی Honor xSport را معرفی کرده است که می توان در همه محصولات انر و حتی در دیگر دیوایس ها هم از آن استفاده کرد.

هدفون های بی سیم انر واقعا خلاقانه هستند و ویژگی هایی را به کاربر عرضه می دارد که اقلا در رده قیمتی خود چنین ویژگی های را نمی توان در نمونه دیگری یافت.

البته نسل قبلی این هدفون هم امکان مقاومت در برابر آب و همچنین نویزکنسلینگ را می توانست به کاربران عرضه کند اما نسخه جدید برای ورزشگاران کاربرد بیشتری دارد و می توانند ضربان قلب خود را در هنگام دویدن و ورزش کردن اندازه بگیرند و علاوه بر آن موزیک مورد علاقه خود را با کیفیت خارق العاده گوش کنند.

هواوی تصمیم گرفته در طراحی هدفون هواوی Honor xSport تغییری را نسبت به نسل قبلی ایجاد نکند و فقط روی ویژگی های کنترل ضربان قلب و همچنین کیفیت آن متمرکز شود تا بتواند محصول بهتری نسبت به سال گذاشته عرضه کند.

قیمت هدفون بی سیم هواوی Honor xSport

هر چند که برند آنر قیمت رسمی این هدفون بی سیم را اعلام نکرده است اما نسخه سال گذشته این محصول قیمتی برابر با 299 یوان دارد و به احتمال زیاد نسل جدید دارای قیمتی در حدود 350 یوان داشته باشد که البته قیمت چندان کمی هم نیست.

منبع : تک فاکس

منبع : تک فاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *